پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آموزش عالی گناباد از مرکز رشد فناوری

ارتباط صنعت و دانشگاه آموزش عالی گناباد

بازدید دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آموزش عالی گناباد از مرکز رشد فناوری

- 1402/09/18

جمعی از دبیران انجمن های علمی رشته های مختلف دانشگاه آموزش عالی گناباد به مناسبت آغاز "هفته پژوهش" جهت هم افزایی و ارتباط صنعت و دانشگاه از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد،دبیران انجمن های علمی  دانشجویی دانشگاه آموزش عالی گناباد به همراه استاد مشاور و کارشناس آموزش این دانشگاه از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید نمودند.

در ابتدا از شرکت "کیمیا آداک پارس" بازدید و مدیر شرکت به ارائه توضیحاتی در خصوص شر‌کت پرداخت.

در ادامه مهندس تقوی رئیس مرکز رشدفناوری گناباد در خصوص مراحل پذیرش ایده ،ثبت و ایجاد شرکت ها،دوره های تثبیت و تجاری سازی و حمایت های مراکز رشد از ایده های نوآورانه توضیحاتی ارائه داد.

در این جلسه دانشجویان سوالات خود پیرامون هم افزایی و ارتباط بیشتر رشته های دانشگاه با صنایع و شرکت های مستقر و نحوه ارتباط گیری دانشجویان با مرکز رشد ارائه و مهندس تقوی در این خصوص پاسخ های لازم را ارائه نمود.

از دیگر برنامه ها،بازدید از "آزمایشگاه کالیبراسیون" مرکز رشد فناوری و بازدید از شرکت " دنیای هوشمند آوا" بود.

گفتنیست شرکت "کیما آداک پارس " در کنار تولید اسید آمینه و مواد اولیه جهت فراسودمندسازی مواد غذایی، مجهز به مجموعه آزمایشگاه های میکروبیولوژی و شیمیایی با بهره مندی از سرمایه ی انسانی متخصص به موازات استفاده از دستگاههای پیشرفته و به روز آماده ی ارایه ی خدمات آزمایشگاهی،تحقیق و توسعه ، آموزش و پایش واحدهای صنعتی،کشاورزی ، خوراک دام و طیور ،آب و فاضلاب و...می باشد

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.